Repository of
Kyiv National Linguistic University

Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект

Show simple item record

dc.contributor.author Любимова, Світлана Анатоліївна
dc.date.accessioned 2025-01-29T09:33:50Z
dc.date.available 2025-01-29T09:33:50Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Любимова С. А. Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект : дис. на здобуття наук. ступеня док. філол. наук за спец. 10.02.04 – Германські мови / С. А. Любимова ; наук. консульт. С. І. Потапенко. - Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2024. - 525 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7631
dc.description.abstract Запропонована в дисертації концепція динаміки медійної стереотипізації пояснює виникнення, функціонування, зникнення або повернення в медіадискурсі США соціокультурних стереотипів, тобто лінгвокогнітивних структур, що репрезентують спрощені й конвенціональні образи індивідів, груп і явищ певного суспільства. Соціокультурні стереотипи формуються внаслідок емоційно-оцінної категоризації груп і явищ, що передбачає їх розподіл по розрядах за спільними ознаками виявленими внаслідок оцінки, що супроводжується певними почуттями. Оцінка здійснюється через співвіднесенні об’єктів стереотипізації з культурними ідеалами, які втілюють вищі цінності нації, і соціальними стандартами, що є конвенціональними уявленнями суспільства про поведінку, зовнішній вигляд та моральні якості, які заслуговують на визнання та схвалення. Мовне оприявлення соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США здійснюється різнорівневими засобами: номенами, які у формі слова чи сталого словосполучення кодують категорії соціального світу, і предикативними структурами, які розкривають описові і оцінні ознаки соціокультурного стереотипу. Вербалізовані соціокультурні стереотипи утворюють динамічну систему взаємопов’язаних компонентів медійного дискурсу США, який у дисертації поділено на три різновиди: словесно-графічний, що складається з "якісної" періодики, популярних розважальних журналів і блогів; аудіовізуальний, який охоплює кінофільми, комерційну рекламу і меми; аудіальний, до якого належать пісні. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т. en_US
dc.title Динаміка соціокультурних стереотипів у медійному дискурсі США: лінгвокогнітивний аспект en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account