dc.contributor.author |
Свиридюк, Віра Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T12:48:24Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T12:48:24Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Свиридюк В. П. Методична система формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи : дис. на здобуття наук. ступеня док. пед. наук за спец. 13.00.02 – Теорія та методика навчання (іноземна мова); 011- Освітні, педагогічні науки / В. П. Свиридюк; наук. консульт. О. Б. Бігич - Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 681 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7645 |
|
dc.description.abstract |
У науковому дослідженні вперше обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; здійснено системний аналіз теоретичних передумов укладання методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; виокремлено методологічний понятійний апарат, що окреслює проблему та специфіку методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; теоретично обґрунтовано складові методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; зазначено лінгвістичні й психолого- педагогічні передумови формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; розроблено систему вправ і завдань для формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи, зокрема підсистеми професійно спрямованих вправ і завдань, та контрольно-оцінювальний інструментарій; окреслено концептуальні засади формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи, в основу яких покладено мовні, мовленнєві,лінгвосоціокультурну, навчально-стратегічну, дискурсивно- компенсаторну, міжкультурну й фахову компетентності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т. |
en_US |
dc.subject |
німецька мова |
en_US |
dc.subject |
міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність |
en_US |
dc.subject |
викладач німецької мови |
en_US |
dc.subject |
самостійна робота |
en_US |
dc.subject |
методична система |
en_US |
dc.subject |
структура компетентності |
en_US |
dc.subject |
система вправ і завдань |
en_US |
dc.subject |
дискурсивно-компенсаторна компетентність |
en_US |
dc.subject |
професійна компетентність |
en_US |
dc.subject |
навчальні стратегії |
en_US |
dc.subject |
контроль та оцінювання |
en_US |
dc.subject |
університет |
en_US |
dc.title |
Методична система формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи |
en_US |
dc.title.alternative |
Methodical system for developing intercultural foreign language communicative competence of pre-service German teachers during their self-study work |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |