Abstract:
У науковому дослідженні вперше обґрунтовано теоретичні й методичні засади формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; здійснено системний аналіз теоретичних передумов укладання методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; виокремлено методологічний понятійний апарат, що окреслює проблему та специфіку методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; теоретично обґрунтовано складові методичної системи формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; зазначено лінгвістичні й психолого- педагогічні передумови формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи; розроблено систему вправ і завдань для формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи, зокрема підсистеми професійно спрямованих вправ і завдань, та контрольно-оцінювальний інструментарій; окреслено концептуальні засади формування міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови під час самостійної роботи, в основу яких покладено мовні, мовленнєві,лінгвосоціокультурну, навчально-стратегічну, дискурсивно- компенсаторну, міжкультурну й фахову компетентності.