Abstract:
В навчально-методичному посібнику подані матеріали теоретичної складової
курсів з організації інклюзивного освітнього процесу в освітніх закладах, робота
з якими дозволить студентам теоретично та практично оволодіти змістом відповідної навчальної дисципліни. Матеріали відібрані та систематизовані відповідно до стандарту вищої освіти на основі вимог до обов’язкового змісту та рівня підготовки викладачів іноземної мови, психологів і соціальних працівників. Теоретичний виклад лекційного матеріалу наповнений схемами, поняттями та коментарями. Для полегшення сприйняття навчального матеріалу в другому розділі представлено матеріали для семінарсько-практичних занять: перелік тем семінарських занять, питань та рекомендацій до підготовки до семінарських занять, список рекомендованої літератури, питань до модульної контрольної роботи, поточного та підсумкового контролю. В посібнику в додатках представлені відповідні навчальні програми курсів. Посібник призначений для студентів, викладачів, практиків, психологів, соціальних працівників, педагогів. В той же час він буде корисним й для
асистентів педагога та спеціалістів, які працюють з дітьми з ООП та тих, хто хоче поглибити знання з питань інклюзивної освіти.