dc.contributor.author |
Мельник, Катерина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-01T20:04:14Z |
|
dc.date.available |
2025-05-01T20:04:14Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Мельник К. О. Формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому аудіюванні : дис. на здобуття наук. ступеня док. філософії за спец. 011 – Освітні, педагогічні науки / К. О. Мельник ; наук. кер. В. В. Черниш. - Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 251 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7706 |
|
dc.description.abstract |
Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню, практичній розробці та експериментальній перевірці методики формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в процесі професійно орієнтованого аудіювання. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики формування НСтК у професійно орієнтованому аудіюванні майбутніх учителів англійської мови.
У дослідженні використано комплекс методів: теоретичні (аналіз, узагальнення, систематизація), емпіричні (експеримент, тестування, анкетування) та статистичні методи для аналізу отриманих результатів. Уперше розроблено та експериментально перевірено модель формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови, що інтегрує змішане навчання, цифрові технології та систему вправ для розвитку когнітивних, метакогнітивних та соціоаффективних стратегій Визначено складові навчальностратегічної компетентності, що включають когнітивний, метакогнітивний, соціальноафективний та компенсаторний компоненти. Розроблено критерії оцінювання рівня сформованості навчальностратегічної компетентності, що дозволяють об'єктивно вимірювати динаміку розвитку стратегій аудіювання у студентів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
навчально-стратегічна компетентність |
en_US |
dc.subject |
професійно орієнтоване аудіювання |
en_US |
dc.subject |
змішане навчання |
en_US |
dc.subject |
когнітивні та метакогнітивні стратегії |
en_US |
dc.subject |
модель формування компетентності |
en_US |
dc.subject |
система вправ |
en_US |
dc.subject |
автономне навчання |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка вчителів англійської мови |
en_US |
dc.subject |
контроль сформованості компетентності |
en_US |
dc.subject |
рефлексивні вміння |
en_US |
dc.subject |
learning-strategic competence |
en_US |
dc.subject |
professionally oriented listening |
en_US |
dc.subject |
blended learning |
en_US |
dc.subject |
cognitive and metacognitive strategies |
en_US |
dc.subject |
competence formation model |
en_US |
dc.subject |
system of exercises |
en_US |
dc.subject |
autonomous learning |
en_US |
dc.subject |
professional training of English language teachers |
en_US |
dc.subject |
competence formation assessment |
en_US |
dc.subject |
reflective skills |
en_US |
dc.title |
Формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому аудіюванні |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |