Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому аудіюванні

Show simple item record

dc.contributor.author Мельник, Катерина Олегівна
dc.date.accessioned 2025-05-01T20:04:14Z
dc.date.available 2025-05-01T20:04:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Мельник К. О. Формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому аудіюванні : дис. на здобуття наук. ступеня док. філософії за спец. 011 – Освітні, педагогічні науки / К. О. Мельник ; наук. кер. В. В. Черниш. - Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 251 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7706
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню, практичній розробці та експериментальній перевірці методики формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в процесі професійно орієнтованого аудіювання. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики формування НСтК у професійно орієнтованому аудіюванні майбутніх учителів англійської мови. У дослідженні використано комплекс методів: теоретичні (аналіз, узагальнення, систематизація), емпіричні (експеримент, тестування, анкетування) та статистичні методи для аналізу отриманих результатів. Уперше розроблено та експериментально перевірено модель формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови, що інтегрує змішане навчання, цифрові технології та систему вправ для розвитку когнітивних, метакогнітивних та соціоаффективних стратегій Визначено складові навчальностратегічної компетентності, що включають когнітивний, метакогнітивний, соціальноафективний та компенсаторний компоненти. Розроблено критерії оцінювання рівня сформованості навчальностратегічної компетентності, що дозволяють об'єктивно вимірювати динаміку розвитку стратегій аудіювання у студентів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject навчально-стратегічна компетентність en_US
dc.subject професійно орієнтоване аудіювання en_US
dc.subject змішане навчання en_US
dc.subject когнітивні та метакогнітивні стратегії en_US
dc.subject модель формування компетентності en_US
dc.subject система вправ en_US
dc.subject автономне навчання en_US
dc.subject професійна підготовка вчителів англійської мови en_US
dc.subject контроль сформованості компетентності en_US
dc.subject рефлексивні вміння en_US
dc.subject learning-strategic competence en_US
dc.subject professionally oriented listening en_US
dc.subject blended learning en_US
dc.subject cognitive and metacognitive strategies en_US
dc.subject competence formation model en_US
dc.subject system of exercises en_US
dc.subject autonomous learning en_US
dc.subject professional training of English language teachers en_US
dc.subject competence formation assessment en_US
dc.subject reflective skills en_US
dc.title Формування в майбутніх учителів англійської мови навчально-стратегічної компетентності в професійно орієнтованому аудіюванні en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account