Abstract:
Дисертаційне дослідження присвячене теоретичному обґрунтуванню, практичній розробці та експериментальній перевірці методики формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови в процесі професійно орієнтованого аудіювання. Мета дослідження – обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики формування НСтК у професійно орієнтованому аудіюванні майбутніх учителів англійської мови.
У дослідженні використано комплекс методів: теоретичні (аналіз, узагальнення, систематизація), емпіричні (експеримент, тестування, анкетування) та статистичні методи для аналізу отриманих результатів. Уперше розроблено та експериментально перевірено модель формування навчальностратегічної компетентності у майбутніх учителів англійської мови, що інтегрує змішане навчання, цифрові технології та систему вправ для розвитку когнітивних, метакогнітивних та соціоаффективних стратегій Визначено складові навчальностратегічної компетентності, що включають когнітивний, метакогнітивний, соціальноафективний та компенсаторний компоненти. Розроблено критерії оцінювання рівня сформованості навчальностратегічної компетентності, що дозволяють об'єктивно вимірювати динаміку розвитку стратегій аудіювання у студентів.