Abstract:
У дисертації на основі порівняльно-педагогічного аналізу організаційнодидактичних особливостей іншомовної підготовки майбутніх інженерів із
кібербезпеки в університетах Великої Британії виявлено конструктивні ідеї
британського досвіду та обґрунтовано можливості їх творчого використання у
системі вищої технічної освіти України.
Актуальність проблеми дослідження зумовлена необхідністю оновлення
вищої освіти в Україні згідно європейських тенденцій її розвитку на основі
забезпечення сприятливого середовища для повноцінного розкриття професійного
потенціалу інженерів різних напрямів діяльності та з урахуванням кращих
зарубіжних освітніх практик щодо забезпечення якості їхньої іншомовної
підготовки в мультикультурному академічному просторі. Звернення до досвіду
Великої Британії вмотивоване успішною реалізацією освітньої політики і практики
іншомовної підготовки інженерів у британських університетах, що передбачає:
чітку і збалансовану інтеграцію навчальних дисциплін, у межах якої досвід
іншомовної підготовки є суттєвим елементом; імплементацію сучасних
професійних і освітніх стандартів, спрямованих на забезпечення безперервного
вдосконалення особистісних якостей та професійно-кваліфікаційних характеристик
інженерів із кібербезпеки.