dc.contributor.author |
Ящук, Ольга Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-06T11:05:37Z |
|
dc.date.available |
2025-05-06T11:05:37Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Ящук О. В. Іншомовна підготовка майбутніх інженерів із кібербезпеки в технічних університетах Великої Британії : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філософії : 01 – Освiта / Педагогiка (011 – освітні, педагогічні науки) / О. В. Ящук ; наук. кер. О. В. Матвієнко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 233 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7717 |
|
dc.description.abstract |
У дисертації на основі порівняльно-педагогічного аналізу організаційнодидактичних особливостей іншомовної підготовки майбутніх інженерів із
кібербезпеки в університетах Великої Британії виявлено конструктивні ідеї
британського досвіду та обґрунтовано можливості їх творчого використання у
системі вищої технічної освіти України.
Актуальність проблеми дослідження зумовлена необхідністю оновлення
вищої освіти в Україні згідно європейських тенденцій її розвитку на основі
забезпечення сприятливого середовища для повноцінного розкриття професійного
потенціалу інженерів різних напрямів діяльності та з урахуванням кращих
зарубіжних освітніх практик щодо забезпечення якості їхньої іншомовної
підготовки в мультикультурному академічному просторі. Звернення до досвіду
Великої Британії вмотивоване успішною реалізацією освітньої політики і практики
іншомовної підготовки інженерів у британських університетах, що передбачає:
чітку і збалансовану інтеграцію навчальних дисциплін, у межах якої досвід
іншомовної підготовки є суттєвим елементом; імплементацію сучасних
професійних і освітніх стандартів, спрямованих на забезпечення безперервного
вдосконалення особистісних якостей та професійно-кваліфікаційних характеристик
інженерів із кібербезпеки. |
en_US |
dc.subject |
Велика Британія |
en_US |
dc.subject |
ІКТ |
en_US |
dc.subject |
іноземні мови |
en_US |
dc.subject |
іншомовна комунікативна компетентність |
en_US |
dc.subject |
іншомовна підготовка |
en_US |
dc.subject |
майбутні інженери з кібербезпеки |
en_US |
dc.subject |
майбутні фахівці |
en_US |
dc.subject |
мультилінгвізм |
en_US |
dc.subject |
освітня програма |
en_US |
dc.subject |
професійна іншомовна компетентність |
en_US |
dc.subject |
професійна підготовка |
en_US |
dc.subject |
зміст і організація іншомовної професійної підготовки |
en_US |
dc.subject |
технічні університети |
en_US |
dc.subject |
тенденції розвитку сучасної іншомовної підготовки |
en_US |
dc.subject |
Україна |
en_US |
dc.subject |
Great Britain |
en_US |
dc.subject |
ICT |
en_US |
dc.subject |
cybersecurity engineer |
en_US |
dc.subject |
foreign language competence |
en_US |
dc.subject |
foreign language training |
en_US |
dc.subject |
foreign languages |
en_US |
dc.subject |
multilingualism |
en_US |
dc.subject |
education |
en_US |
dc.subject |
professional foreign language competence |
en_US |
dc.subject |
professional training |
en_US |
dc.subject |
cybersecurity specialist |
en_US |
dc.subject |
technical university |
en_US |
dc.subject |
university |
en_US |
dc.subject |
cybersecurity |
en_US |
dc.subject |
trends |
en_US |
dc.subject |
Ukraine |
en_US |
dc.title |
Іншомовна підготовка майбутніх інженерів із кібербезпеки в технічних університетах Великої Британії |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |