Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ящук, Ольга Вікторівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-06T11:05:37Z | |
dc.date.available | 2025-05-06T11:05:37Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Ящук О. В. Іншомовна підготовка майбутніх інженерів із кібербезпеки в технічних університетах Великої Британії : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра філософії : 01 – Освiта / Педагогiка (011 – освітні, педагогічні науки) / О. В. Ящук ; наук. кер. О. В. Матвієнко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 233 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7717 | |
dc.description.abstract | У дисертації на основі порівняльно-педагогічного аналізу організаційнодидактичних особливостей іншомовної підготовки майбутніх інженерів із кібербезпеки в університетах Великої Британії виявлено конструктивні ідеї британського досвіду та обґрунтовано можливості їх творчого використання у системі вищої технічної освіти України. Актуальність проблеми дослідження зумовлена необхідністю оновлення вищої освіти в Україні згідно європейських тенденцій її розвитку на основі забезпечення сприятливого середовища для повноцінного розкриття професійного потенціалу інженерів різних напрямів діяльності та з урахуванням кращих зарубіжних освітніх практик щодо забезпечення якості їхньої іншомовної підготовки в мультикультурному академічному просторі. Звернення до досвіду Великої Британії вмотивоване успішною реалізацією освітньої політики і практики іншомовної підготовки інженерів у британських університетах, що передбачає: чітку і збалансовану інтеграцію навчальних дисциплін, у межах якої досвід іншомовної підготовки є суттєвим елементом; імплементацію сучасних професійних і освітніх стандартів, спрямованих на забезпечення безперервного вдосконалення особистісних якостей та професійно-кваліфікаційних характеристик інженерів із кібербезпеки. | en_US |
dc.subject | Велика Британія | en_US |
dc.subject | ІКТ | en_US |
dc.subject | іноземні мови | en_US |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | іншомовна підготовка | en_US |
dc.subject | майбутні інженери з кібербезпеки | en_US |
dc.subject | майбутні фахівці | en_US |
dc.subject | мультилінгвізм | en_US |
dc.subject | освітня програма | en_US |
dc.subject | професійна іншомовна компетентність | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | зміст і організація іншомовної професійної підготовки | en_US |
dc.subject | технічні університети | en_US |
dc.subject | тенденції розвитку сучасної іншомовної підготовки | en_US |
dc.subject | Україна | en_US |
dc.subject | Great Britain | en_US |
dc.subject | ICT | en_US |
dc.subject | cybersecurity engineer | en_US |
dc.subject | foreign language competence | en_US |
dc.subject | foreign language training | en_US |
dc.subject | foreign languages | en_US |
dc.subject | multilingualism | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | professional foreign language competence | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | cybersecurity specialist | en_US |
dc.subject | technical university | en_US |
dc.subject | university | en_US |
dc.subject | cybersecurity | en_US |
dc.subject | trends | en_US |
dc.subject | Ukraine | en_US |
dc.title | Іншомовна підготовка майбутніх інженерів із кібербезпеки в технічних університетах Великої Британії | en_US |
dc.type | Other | en_US |