Abstract:
Навчально-методичний посібник покликаний допомогти студентам бакалаврату, магістратури (спеціальність A4 Середня освіта (за предметними спеціальностями А4.02 Мова і література (англійська/іспанська/німецька/французька) та аспірантури (А1 Освітні науки) у самостійному оволодінні публікаційною діяльністю у процесі самостійної аудиторної та позааудиторної роботи. У посібнику представлено глосарій термінів і понять з науково-публікаційної діяльності. Описано мету,завдання і зміст науково-публікаційної діяльності здобувачів вищої освіти та cхарактеризовано самостійну роботу як провідну форму освітнього процесу з оволодіння науковою комунікацією. Рекомендовано комплекси завдань та вправ для підготовки до написання тез наукових доповідей, наукових фахових статей та статей до наукометричних баз Scopus & WOS. Надано рекомендації щодо підготовки до створення мультимедійної презентації усного виступу та реалізації самого виступу на науковій конференції. Додатки містять матеріали, які дозволяють зробити самостійну роботу з публікаційної діяльності більш ефективною. Посібник може використовуватися для навчання дисциплін: «Методика навчання англійської/іспанської/ німецької/французької мови в закладах загальної середньої освіти», «Методологія та технологія педагогічних досліджень», «Методи та логіка наукового дослідження в галузі методики навчання іноземних мов і культур», «Наукова комунікація: методи оприлюднення результатів дослідження в галузі освіти». Висловлюємо щиру подяку всім, чиї матеріали використано в посібнику (покликання подано в тексті), а також здобувачам вищої освіти, які брали участь в опитуваннях та апробації розроблених комплексів завдань.