Abstract:
Дипломна робота присвячена дослідженню психологічних аспектів
туристичного бізнесу Мета роботи – розкрити та проаналізувати психологічні
фактори, що впливають на функціонування та розвиток туристичного бізнесу,
вивчення та аналіз теоретичних аспектів психології туризму, зокрема
механізмів формування мотивацій та прийняття рішень у туристів.
Завдання роботи: дослідити ключові концепції, теорій та моделей, що
описують психологічні аспекти туристичного бізнесу; аналіз методів та
інструментів, використовуваних у туристичному бізнесі для впливу на
споживачів, врахування їхніх психологічних потреб та вподобань; визначення
факторів, які можуть впливати на психологічний стан туристів під час
подорожей, ідентифікація можливих стресових ситуацій та способів їх
подолання. виявлення нових тенденцій у використанні психологічних
стратегій у маркетингу, розробка рекомендацій щодо покращення взаємодії з
клієнтами та підвищення їхнього задоволення від туристичного відпочинку. У ході виконання дипломної роботи були використані аналіз і вивчення
літератури, узагальнення отриманої інформації. В дипломній роботі
розкрита сутність психологічних аспектів та їх роль у розвитку туристичного
бізнесу, названі сучасні тенденції розвитку. В роботі охарактеризовані сучасні
тенденції розвитку туристичного бізнесу завдяки ефективному застосуванню
інструментів психологічних аспектів, зроблено висновки щодо проблем та
перспектив подальшого розвитку.