Repository of
Kyiv National Linguistic University

Формування та розвиток організаційної культури підприємства» (за матеріалами ТОВ «ОМЕГА ТРЕЙД ІНВЕСТ»)

Show simple item record

dc.contributor.author Гончаренко, Дмитро Васильович
dc.date.accessioned 2025-06-04T07:50:23Z
dc.date.available 2025-06-04T07:50:23Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Гончаренко Д. В. Формування та розвиток організаційної культури підприємства» (за матеріалами ТОВ «ОМЕГА ТРЕЙД ІНВЕСТ») : кваліфікаційна робота бакалавра з менеджменту / Д. В. Гончаренко ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 68 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7765
dc.description.abstract Мета дослідження полягає в комплексному аналізі процесів управління організаційною культурою на прикладі Товариства з обмеженою відповідальністю «ОМЕГА ТРЕЙД ІНВЕСТ» з метою визначення ключових чинників підвищення ефективності діяльності підприємства. Для цього здійснено вивчення теоретичних підходів до формування ціннісних орієнтирів, норм і моделей поведінки в корпоративному середовищі, а також проведено емпіричний аналіз внутрішніх практик компанії, включаючи методи комунікації, мотивації та інтеграції персоналу. Виявлено, що ефективна організаційна культура складається з чітко визначених цінностей, норм і практик, які формуються через символічні інструменти – історії, ритуали та внутрішні комунікаційні платформи. Аналіз організаційно-економічних показників ТОВ «ОМЕГА ТРЕЙД ІНВЕСТ» показав, що зростання власного капіталу та скорочення поточних зобов’язань позитивно корелюють із рівнем автономії та зниженням ризиків. Водночас зниження рентабельності активів і чистого доходу в 2023 році свідчить про необхідність оптимізації витратних структур і диверсифікації асортименту. Практичні результати дослідження включають розробку методичного пакета заходів для формування організаційної культури, до якого увійшли рекомендації щодо впровадження програм «Подяка дня» та системи мікробонусів для стимулювання мотивації персоналу, а також пропозиції щодо оптимізації внутрішньої комунікації через інтеграцію цифрових платформ. На основі фінансового аналізу запропоновано перерозподіл ресурсів із метою зниження операційних витрат та покращення ліквідності, що дозволить підвищити рентабельність й автономність підприємства. Практичні рекомендації передбачають поетапне впровадження культурних ініціатив із визначенням KPI для оцінки ефективності та корегування стратегії в реальному часі. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Формування та розвиток організаційної культури підприємства» (за матеріалами ТОВ «ОМЕГА ТРЕЙД ІНВЕСТ») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account