Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Формування маркетингової товарної та цінової політики підприємства» (на прикладі підприємства "ДИМОВЕНТСЕРВІС")

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Боклажук, Анастасія Іванівна
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:17:07Z
dc.date.available 2025-06-04T10:17:07Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Боклажук А. І. Формування маркетингової товарної та цінової політики підприємства» (на прикладі підприємства "ДИМОВЕНТСЕРВІС") : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. І. Боклажук ; наук. кер. С. С. Лиса ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7770
dc.description.abstract Дослідження описує формування асортименту та побудову цінової політики на підприємстві, орієнтованому на проєктування і монтаж систем димовидалення та вентиляції. Автор керувався ідеями М. Портера, Ф. Котлера, М. Дойля, котрі розглядають взаємозв’язок конкурентних переваг із гнучким ціноутворенням. Метою виступало виявлення ресурсів для покращення прибутковості та підвищення клієнтської привабливості пропозицій. Предметним об’єктом слугувала господарська діяльність товариства з обмеженою відповідальністю, що спеціалізується на встановленні вентиляційних мереж, облаштуванні димарів, сервісному обслуговуванні й оформленні актів перевірки. Автор застосував методи порівняльного аналізу, маркетингової діагностики та фінансових розрахунків, що дало підставу окреслити рентабельність поточних товарних ліній і ймовірні шляхи їх трансформації. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Формування маркетингової товарної та цінової політики підприємства» (на прикладі підприємства "ДИМОВЕНТСЕРВІС") en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу