Дипломна робота містить в собі дослідження значення маркетингу в забезпеченні конкурентних позицій підприємства. Було опрацьовано теоретичний аспект даної проблеми, проаналізовано різноманітні показники, відповідно до ...
Кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингових стратегій зростання підприємства на прикладі ТОВ «Прайд Мотор», офіційного дистриб'ютора Honda в Україні. Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних засад ...
Дипломне дослідження присвячене розробці маркетингової стратегії для підприємства, що надає транспортні та будівельні послуги в умовах економічної турбулентності. Актуальність теми зумовлена нестабільністю ринку, зростанням ...
У кваліфікаційній роботі на тему «Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM)» проаналізовано особливості маркетингової діяльності в цифровому середовищі, зокрема в соціальних мережах. Основну увагу приділено вивченню ...
У межах даної роботи було розглянуто теоретичний аспект маркетингового стратегічного планування й практичний – на прикладі діяльності дочірнього підприємства «Лакталіс-Україна» та його маркетингової стратегії. У рамках ...
Дипломна робота присвячена комплексному дослідженню SMM, його методологічним основам, інструментам аналізу та практичним аспектам реалізації на прикладі діяльності PlantIn.
Методологічна частина дослідження розкриває ...
Ковернега, Катерина Андріївна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
Метою роботи є аналіз існуючої системи ціноутворення ТОВ «Укргазкомплект-2010» та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення.
У ході дослідження виконано маркетинговий і фінансовий аналіз чинної системи ціноутворення. ...
Катренко, Яна Максимівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
У кваліфікаційній роботі досліджується роль реклами в просуванні бренду на українському ринку на прикладі компанії ТОВ «Епіцентр К».
Метою роботи є оцінка ефективності діяльності компанії та визначення її впливу та рекламних ...
Касьян, Володимир Сергійович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ролі маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Сушия» – одного з провідних представників ресторанного бізнесу в Україні.
У роботі розглянуто ...
Карпенко, Ярослава Василівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
У кваліфікаційній роботі бакалавра з маркетингу досліджуються ключові аспекти розвитку конкурентоспроможності бренду в умовах цифрової трансформації. Метою роботи є визначення ефективних інструментів та стратегій для ...
Метою кваліфікаційної роботи є комплексний аналіз теоретичних та практичних аспектів збутової стратегії ТОВ «Димовентсервіс» та розроблення практичних рекомендацій щодо її удосконалення.
Для досягнення поставленої мети ...
Дипломна робота на тему "Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень (на прикладі ТОВ «Рубін-КР»)" присвячена вивченню сучасних підходів до використання маркетингових досліджень у діяльності підприємства ...
Великодна, Марія Сергіївна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності сервісного обслуговування та підтримки споживачів шляхом впровадження цифрових технологій. У межах досягнення ...
Метою є аналіз та оцінка ефективності рекламної діяльності організації з метою розробки рекомендацій щодо її оптимізації.
Завданнями є:
- розглянути теоретико-методичні основи рекламної діяльності організації, сутність ...
Дослідження описує формування асортименту та побудову цінової політики на підприємстві, орієнтованому на проєктування і монтаж систем димовидалення та вентиляції. Автор керувався ідеями М. Портера, Ф. Котлера, М. Дойля, ...
Баннікова, Марія Олексіївна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2025)
Дипломна робота присвячена дослідженню інноваційних підходів до формування та просування бренду підприємства на прикладі автошколи ТОВ «МОТОРС-М». Актуальність теми зумовлена зростанням конкуренції на ринку освітніх послуг ...