Abstract:
Дипломна робота містить в собі дослідження значення маркетингу в забезпеченні конкурентних позицій підприємства. Було опрацьовано теоретичний аспект даної проблеми, проаналізовано різноманітні показники, відповідно до досліджуваної теми та запропоновано способи вдосконалення маркетингової діяльності досліджуваної організації з метою підвищення рівня її конкурентоспроможності. Для формулювання логічних та практично значущих висновків було сформовано чіткий покроковий план, що зручно структурує роботу, дозволяючи поступово занурюватися в досліджувану тему.
У ВСТУПІ виділено актуальність досліджуваної теми, мету, завдання, предмет, об’єкт та практичну значущість дипломної роботи, що дозволяє отримати загальне уявлення про роботу. РОЗДІЛ 1 описує сутність та основні аспекти конкурентоспроможності підприємства. У межах цього розділу було розглянуто найпоширеніші методи оцінки конкурентоспроможності. Значну увагу приділено значенню маркетингових інструментів та їх ролі у формуванні та зміцненні конкурентоспроможності.
РОЗДІЛ 2 присвячений аналізу маркетингової діяльності досліджуваного підприємства ТОВ «Бергамо Україна». Для отримання інформації про організацію було проведено її загальну характеристику та досліджено маркетингову діяльність підприємства. Після отримання даної інформації була проведено оцінка ефективності маркетингу ТОВ «Бергамо Україна» у забезпеченні конкурентоспроможності компанії на ринку відповідно до отриманих знань у РОЗДІЛІ 1. РОЗДІЛ 3 дає змогу ознайомитися з пропозиціями щодо зміцнення конкурентоспроможності підприємства завдяки корегуванню та вдосконаленню маркетингової діяльності організації. Також представлено прогнозні оцінки запропонованих заходів, які допомагають визначити їх потенційну ефективність. ВИСНОВКИ підсумовують вищевикладений матеріал та чітко структурують отримані в ході дослідження результати.