Repository of
Kyiv National Linguistic University

Ефективність рекламної діяльності організації» (на прикладі ТОВ «Стаді Екедемі»)

Show simple item record

dc.contributor.author Бондарчук, Владислава Віталіївна
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:18:45Z
dc.date.available 2025-06-04T10:18:45Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Бондарчук В. В. Ефективність рекламної діяльності організації» (на прикладі ТОВ «Стаді Екедемі») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. В. Бондарчук ; наук. кер. Ю. В. Глівінська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 55 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7771
dc.description.abstract Метою є аналіз та оцінка ефективності рекламної діяльності організації з метою розробки рекомендацій щодо її оптимізації. Завданнями є: - розглянути теоретико-методичні основи рекламної діяльності організації, сутність та функції реклами її головні види, методи вимірювання результатів рекламних кампаній; - проаналізувати рекламну стратегію організації ТОВ «Стаді Екедемі»; - оцінити ефективність рекламних кампаній ТОВ «Стаді Екедемі»; - запропонувати пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності ТОВ «Стаді Екедемі». Практична значущість: Дана робота містить результати самостійно проведених досліджень, які можуть бути впроваджені в діяльність організації ТОВ «Стаді Екедемі», що може сприяти ефективності її рекламної діяльності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Ефективність рекламної діяльності організації» (на прикладі ТОВ «Стаді Екедемі») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account