dc.contributor.author |
Бондарчук, Владислава Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-04T10:18:45Z |
|
dc.date.available |
2025-06-04T10:18:45Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Бондарчук В. В. Ефективність рекламної діяльності організації» (на прикладі ТОВ «Стаді Екедемі») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. В. Бондарчук ; наук. кер. Ю. В. Глівінська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 55 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7771 |
|
dc.description.abstract |
Метою є аналіз та оцінка ефективності рекламної діяльності організації з метою розробки рекомендацій щодо її оптимізації.
Завданнями є:
- розглянути теоретико-методичні основи рекламної діяльності організації, сутність та функції реклами її головні види, методи вимірювання результатів рекламних кампаній;
- проаналізувати рекламну стратегію організації ТОВ «Стаді Екедемі»;
- оцінити ефективність рекламних кампаній ТОВ «Стаді Екедемі»;
- запропонувати пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності ТОВ «Стаді Екедемі». Практична значущість: Дана робота містить результати самостійно проведених досліджень, які можуть бути впроваджені в діяльність організації ТОВ «Стаді Екедемі», що може сприяти ефективності її рекламної діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Ефективність рекламної діяльності організації» (на прикладі ТОВ «Стаді Екедемі») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |