Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль цифрових технологій в розширенні сервісу і підтримці споживачів (на прикладі ПП «ЯРНА-НТ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Великодна, Марія Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:19:43Z
dc.date.available 2025-06-04T10:19:43Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Великодна М. С. Роль цифрових технологій в розширенні сервісу і підтримці споживачів (на прикладі ПП «ЯРНА-НТ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / М. С. Великодна ; наук. кер. М. В. Тарасюк ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 48 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7772
dc.description.abstract Метою дослідження є обґрунтування теоретичних засад і розробка практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності сервісного обслуговування та підтримки споживачів шляхом впровадження цифрових технологій. У межах досягнення поставленої мети у роботі вирішують такі завдання: охарактеризувати теоретико-методологічні основи цифрового сервісу, зʼясувати сучасні тенденції розвитку цифрових технологій у сфері клієнтського обслуговування, провести аналіз поточного стану сервісної політики на прикладі ПП «ЯРНА-НТ», дослідити проблеми та барʼєри, що обмежують цифрову трансформацію сервісу на підприємстві, оцінити готовність підприємства до впровадження інноваційних рішень у сфері обслуговування клієнтів, а також сформулювати пропозиції щодо вдосконалення сервісної діяльності на основі цифрових інструментів. Практична значущість роботи полягає в тому, що її результати можуть бути використані у подальшій діяльності ПП «ЯРНА-НТ» для покращення обслуговування клієнтів, підвищення їх задоволеності та лояльності шляхом поступового впровадження цифрових інструментів у сервісну політику підприємства. Запропоновані рекомендації спрямовані на оптимізацію комунікаційних процесів, скорочення часу реагування на запити клієнтів, підвищення прозорості взаємодії та персоналізацію сервісу. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Роль цифрових технологій в розширенні сервісу і підтримці споживачів (на прикладі ПП «ЯРНА-НТ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу