Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТОВ «СушиЯ»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Касьян, Володимир Сергійович
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:23:11Z
dc.date.available 2025-06-04T10:23:11Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Касьян В. С. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТОВ «СушиЯ») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. С. Касьян ; наук. кер. Ю. В. Глівінська ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 66 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7776
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню ролі маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства на прикладі ТОВ «Сушия» – одного з провідних представників ресторанного бізнесу в Україні. У роботі розглянуто теоретичні аспекти маркетингу як важливого інструменту формування конкурентних переваг, визначено сутність поняття конкурентоспроможності та її чинники в умовах сучасного ринку. Також проведено аналіз внутрішнього та зовнішнього маркетингового середовища підприємства, досліджено позицію бренду «Сушия» на ринку, оцінено ефективність використання маркетингових інструментів. На основі дослідження визначено ключові проблеми в маркетинговій діяльності ТОВ «Сушия» та надано рекомендації щодо їх усунення. Зокрема, запропоновано шляхи вдосконалення рекламної стратегії, просування у цифрових каналах, формування лояльності споживачів та розвитку сервісної складової. Результати дослідження доводять, що ефективна маркетингова політика сприяє підвищенню конкурентоспроможності підприємства, розширенню ринкової частки, зміцненню іміджу бренду та підвищенню рівня задоволеності споживачів. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject strategy en_US
dc.subject LLC "Sushiya" en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject positioning en_US
dc.subject market analysis en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.subject ТОВ «Сушия» en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject позиціювання en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.title Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТОВ «СушиЯ») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу