Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Аналіз і вдосконалення стратегії ціноутворення підприємства (на прикладі ТОВ «Укргазкомплект-2010»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковернега, Катерина Андріївна
dc.date.accessioned 2025-06-04T10:26:13Z
dc.date.available 2025-06-04T10:26:13Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Ковернега К. А. Аналіз і вдосконалення стратегії ціноутворення підприємства (на прикладі ТОВ «Укргазкомплект-2010») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / К. А. Ковернега ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 75 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7778
dc.description.abstract Метою роботи є аналіз існуючої системи ціноутворення ТОВ «Укргазкомплект-2010» та розробка рекомендацій щодо її вдосконалення. У ході дослідження виконано маркетинговий і фінансовий аналіз чинної системи ціноутворення. Зокрема, проведено аналіз структури витрат, ринкового попиту та цін конкурентів, оцінено вплив зміни обсягів продажів на доходи підприємства. Виявлено, що існуюча цінова політика ТОВ «Укргазкомплект-2010» орієнтована переважно на покриття собівартості з фіксованим рівнем рентабельності, що не враховує коливання ринкового попиту і сильну цінову конкуренцію. В результаті проведеного аналізу визначено значні резерви підвищення ефективності цінової політики за рахунок диференціації цін і застосування гнучких цінових інструментів. Практична цінність роботи полягає в тому, що отримані результати та рекомендації можуть бути впроваджені безпосередньо в діяльність ТОВ «Укргазкомплект-2010» для підвищення рівня прибутковості та конкурентоспроможності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Аналіз і вдосконалення стратегії ціноутворення підприємства (на прикладі ТОВ «Укргазкомплект-2010») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу