dc.contributor.author |
Колісніченко, Інна Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-05T08:05:01Z |
|
dc.date.available |
2025-06-05T08:05:01Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Колісніченко І. О. Розробка SMM-стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «АЙТІ ЛЕНД») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / І. О. Колісніченко ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 44 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7779 |
|
dc.description.abstract |
Дипломна робота присвячена комплексному дослідженню SMM, його методологічним основам, інструментам аналізу та практичним аспектам реалізації на прикладі діяльності PlantIn.
Методологічна частина дослідження розкриває теоретичні засади SMM, охоплюючи ключові аспекти:
1. Сучасні канали комунікації та їх класифікацію.
2. Методологію побудови ефективної SMM-стратегії.
3. Інструменти оцінки ефективності SMM-стратегії.
Аналітичний розділ роботи зосереджено на дослідженні SMM діяльності PlantIn, що включає:
- аналіз діяльності в соціальних мережах.
- вивчення особливостей представлення бренду в соціальних мережах.
- SWOT-аналіз наявної SMM-стратегії.
Практична частина дослідження передбачає розробку рекомендацій щодо вдосконалення SMM діяльності:
1. Розроблення контент-плану з включенням більшої кількості розважального контенту та контенту, що буде закликати до взаємодії з публікаціями.
2. Оптимізація роботи з хештегами для підвищення органічного охоплення аудиторії. 3. Ініціювання співпраці з блогерами та експертами у відповідній галузі.
4. Підвищення ефективності таргетованої реклами завдяки більш точно сегментованій аудиторії.
5. Публікація експертного контенту для побудови довіри із боку споживачів та демонстрація компетентності в питання догляду за рослинами.
6. Збільшення інтерактиву та залучення аудиторії до взаємодії в коментарях та долучення до челенжів із метою просування сторінки через споживачів та їхню активність. 7. Створення експертного контенту для побудови довіри із боку споживачів та демонстрація компетентності в питання догляду за рослинами.
8. Використання інтерактивних форматів (опитування, тестування, конкурси).
9. Регулярний моніторинг ключових метрик продуктивності та відповідне коригування стратегії. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.title |
Розробка SMM-стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «АЙТІ ЛЕНД») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |