Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка SMM-стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «АЙТІ ЛЕНД»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Колісніченко, Інна Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-06-05T08:05:01Z
dc.date.available 2025-06-05T08:05:01Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Колісніченко І. О. Розробка SMM-стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «АЙТІ ЛЕНД») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / І. О. Колісніченко ; наук. кер. А. В. Богачова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 44 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7779
dc.description.abstract Дипломна робота присвячена комплексному дослідженню SMM, його методологічним основам, інструментам аналізу та практичним аспектам реалізації на прикладі діяльності PlantIn. Методологічна частина дослідження розкриває теоретичні засади SMM, охоплюючи ключові аспекти: 1. Сучасні канали комунікації та їх класифікацію. 2. Методологію побудови ефективної SMM-стратегії. 3. Інструменти оцінки ефективності SMM-стратегії. Аналітичний розділ роботи зосереджено на дослідженні SMM діяльності PlantIn, що включає: - аналіз діяльності в соціальних мережах. - вивчення особливостей представлення бренду в соціальних мережах. - SWOT-аналіз наявної SMM-стратегії. Практична частина дослідження передбачає розробку рекомендацій щодо вдосконалення SMM діяльності: 1. Розроблення контент-плану з включенням більшої кількості розважального контенту та контенту, що буде закликати до взаємодії з публікаціями. 2. Оптимізація роботи з хештегами для підвищення органічного охоплення аудиторії. 3. Ініціювання співпраці з блогерами та експертами у відповідній галузі. 4. Підвищення ефективності таргетованої реклами завдяки більш точно сегментованій аудиторії. 5. Публікація експертного контенту для побудови довіри із боку споживачів та демонстрація компетентності в питання догляду за рослинами. 6. Збільшення інтерактиву та залучення аудиторії до взаємодії в коментарях та долучення до челенжів із метою просування сторінки через споживачів та їхню активність. 7. Створення експертного контенту для побудови довіри із боку споживачів та демонстрація компетентності в питання догляду за рослинами. 8. Використання інтерактивних форматів (опитування, тестування, конкурси). 9. Регулярний моніторинг ключових метрик продуктивності та відповідне коригування стратегії. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Розробка SMM-стратегії підприємства» (на прикладі ТОВ «АЙТІ ЛЕНД») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу