Repository of
Kyiv National Linguistic University

Маркетинг підприємства у соціальних мережах (на прикладі АТ «Укрзалізниця»)

Show simple item record

dc.contributor.author Смоляр, Вікторія Андріївна
dc.date.accessioned 2025-06-05T08:18:40Z
dc.date.available 2025-06-05T08:18:40Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Смоляр В. А. Маркетинг підприємства у соціальних мережах (на прикладі АТ «Укрзалізниця») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. А. Смоляр ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7781
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі на тему «Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM)» проаналізовано особливості маркетингової діяльності в цифровому середовищі, зокрема в соціальних мережах. Основну увагу приділено вивченню теоретико-методичних засад SMM-маркетингу, його значення для сучасного бізнесу, а також розглянуто ключові інструменти та методи просування у соціальних платформах. Метою роботи є виявлення особливостей реалізації маркетингових стратегій у соціальних мережах, обґрунтування ефективних підходів до формування контент-стратегії підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо її удосконалення. У ході дослідження здійснено оцінку сучасного стану АТ «Укрзалізниця», детально проаналізовано присутність компанії у соціальних мережах та ефективність реалізованих SMM-кампаній. На основі отриманих результатів запропоновано комплекс рекомендаційних заходів щодо покращення контент-стратегії, включаючи методи підвищення візуальної привабливості, інформативності та емоційної взаємодії з аудиторією. Проведені розрахунки доводять доцільність практичного впровадження розроблених заходів, адже вони забезпечують помітний комунікаційний, економічний, соціальний та іміджевий ефект для АТ «Укрзалізниця». en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject marketing en_US
dc.subject marketing in social networks en_US
dc.subject content strategy en_US
dc.subject social networks en_US
dc.subject SMM en_US
dc.subject маркетинг en_US
dc.subject маркетинг у соціальних мережах en_US
dc.subject контент-стратегія en_US
dc.subject соціальні мережі en_US
dc.title Маркетинг підприємства у соціальних мережах (на прикладі АТ «Укрзалізниця») en_US
dc.type Other en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account