dc.contributor.author |
Смоляр, Вікторія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-05T08:18:40Z |
|
dc.date.available |
2025-06-05T08:18:40Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Смоляр В. А. Маркетинг підприємства у соціальних мережах (на прикладі АТ «Укрзалізниця») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / В. А. Смоляр ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 62 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7781 |
|
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі на тему «Маркетинг підприємства у соціальних мережах (SMM)» проаналізовано особливості маркетингової діяльності в цифровому середовищі, зокрема в соціальних мережах. Основну увагу приділено вивченню теоретико-методичних засад SMM-маркетингу, його значення для сучасного бізнесу, а також розглянуто ключові інструменти та методи просування у соціальних платформах.
Метою роботи є виявлення особливостей реалізації маркетингових стратегій у соціальних мережах, обґрунтування ефективних підходів до формування контент-стратегії підприємства, а також розробка практичних рекомендацій щодо її удосконалення. У ході дослідження здійснено оцінку сучасного стану АТ «Укрзалізниця», детально проаналізовано присутність компанії у соціальних мережах та ефективність реалізованих SMM-кампаній. На основі отриманих результатів запропоновано комплекс рекомендаційних заходів щодо покращення контент-стратегії, включаючи методи підвищення візуальної привабливості, інформативності та емоційної взаємодії з аудиторією.
Проведені розрахунки доводять доцільність практичного впровадження розроблених заходів, адже вони забезпечують помітний комунікаційний, економічний, соціальний та іміджевий ефект для АТ «Укрзалізниця». |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Київ. нац. лінгв. ун-т |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
marketing in social networks |
en_US |
dc.subject |
content strategy |
en_US |
dc.subject |
social networks |
en_US |
dc.subject |
SMM |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
en_US |
dc.subject |
контент-стратегія |
en_US |
dc.subject |
соціальні мережі |
en_US |
dc.title |
Маркетинг підприємства у соціальних мережах (на прикладі АТ «Укрзалізниця») |
en_US |
dc.type |
Other |
en_US |