Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Розробка та реалізація маркетингових стратегій підприємства в умовах економічної турбулентності (на прикладі ФОП Захарченко О. Ю.)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стецюк, Аліна Юріївна
dc.date.accessioned 2025-06-05T08:29:21Z
dc.date.available 2025-06-05T08:29:21Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Стецюк А. Ю. Розробка та реалізація маркетингових стратегій підприємства в умовах економічної турбулентності (на прикладі ФОП Захарченко О. Ю.) : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / А. Ю. Стецюк ; наук. кер. К. М. Афанасьєв ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 64 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7782
dc.description.abstract Дипломне дослідження присвячене розробці маркетингової стратегії для підприємства, що надає транспортні та будівельні послуги в умовах економічної турбулентності. Актуальність теми зумовлена нестабільністю ринку, зростанням витрат і змінами в поведінці споживачів, що потребує адаптації підходів до управління. У роботі розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу та особливості формування стратегій в період нестабільності. На практичному рівні здійснено глибокий аналіз діяльності підприємства, його ринкового середовища (за допомогою PESTLE-аналізу) та внутрішнього потенціалу (за моделлю SWOT). Було вивчено очікування клієнтів через опитування за моделлю Канно та визначено рівень задоволеності послугами за допомогою CSI-матриці. На основі отриманих результатів обґрунтовано доцільність комбінова-ної стратегії: сервісної диференціації, регіонального розширення та цінової гнучкості. Також запропоновано практичні кроки для її впровадження: розро-блено бренд (назва, логотип, кольорова гама), створено Instagram-сторінку, ро-зроблено контент-план і підготовлено запуск таргетованої реклами. Результати дипломної роботи доводять, що стратегічний маркетинг, побудований на аналітиці, адаптивності та клієнтоорієнтованості, дозволяє малому бізнесу не лише утримуватися на плаву, а й розвиватися в умовах економічної нестабільності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Розробка та реалізація маркетингових стратегій підприємства в умовах економічної турбулентності (на прикладі ФОП Захарченко О. Ю.) en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу