Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Маркетингові стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ПРАЙД МОТОР»)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Удінцева, Дарина Юріївна
dc.date.accessioned 2025-06-05T08:30:34Z
dc.date.available 2025-06-05T08:30:34Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Удінцева Д. Ю. Маркетингові стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ПРАЙД МОТОР») : кваліфікаційна робота бакалавра з маркетингу / Д. Ю. Удінцева ; наук. кер. Н. Л. Новікова ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 78 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7783
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці маркетингових стратегій зростання підприємства на прикладі ТОВ «Прайд Мотор», офіційного дистриб'ютора Honda в Україні. Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних засад формування та реалізації маркетингової стратегії підприємства та розроблення рекомендацій щодо її вдосконалення в ТОВ «Прайд Мотор». У теоретичній частині дослідження були розглянуті ключові компоненти та інструменти маркетингової стратегії, включаючи сегментацію, позиціонування, елементи комплексу маркетингу, а також підходи до стратегічного планування. Аналіз у практичній частині був зосереджений на веб-сайті компанії, соціальних мережах та рекламній діяльності. Було проведено комплексний огляд маркетингового середовища з використанням таких інструментів, як PESTEL, SWOT, П'ять сил Портера та опитування задоволеності клієнтів (CSI). Цифрова присутність «Хонда Україна» була порівняна з ключовими конкурентами, одним з яких є «Тойота Україна». Основні висновки підкреслюють, що хоча компанія має міцний фундамент у залученні користувачів та позиціонуванні бренду, її поточній стратегії бракує інтеграції між цифровими платформами, вона страждає від низької частоти публікацій та взаємодії з аудиторією в соціальних мережах, а також недостатньо використовує функціонал веб-сайту для лідогенерації. В результаті дослідження було розроблено кілька практичних рекомендацій: оптимізація сайту Honda.ua за допомогою персоналізованих інструментів, впровадження структурованого та диверсифікованого контент-плану, запуск кампаній з ретаргетингу, покращення соціальної взаємодії за допомогою сторітелінгу та користувацького контенту, а також запровадження партнерства з інфлюенсерами. Ці заходи покликані зміцнити відносини з клієнтами, підвищити впізнаваність бренду та підтримати довгострокову конкурентоспроможність підприємства. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Маркетингові стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «ПРАЙД МОТОР») en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу