Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Емпатія як чинник ефективної соціальної взаємодії в академічних групах

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванченко, Поліна Артемівна
dc.date.accessioned 2025-06-05T09:17:30Z
dc.date.available 2025-06-05T09:17:30Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Іванченко П. А. Емпатія як чинник ефективної соціальної взаємодії в академічних групах : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / П. А. Іванченко ; наук. кер. Л. В. Доценко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 62 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7787
dc.description.abstract Дослідження «Емпатія як чинник ефективної соціальної взаємодії в академічних групах» присвячене вивченню ролі емпатії в удосконаленні соціальної взаємодії здобувачів освіти у навчальному середовищі. У роботі представлено теоретичний аналіз основних підходів до розуміння емпатії, її визначення в психологічній науці та впливу на якість міжособистісної комунікації. Особливу увагу приділено аналізу проявів емпатії у студентських академічних групах та її значенню для гармонійного розвитку особистості й професійного становлення молоді. Емпіричне дослідження, проведене в рамках роботи, охоплює здобувачів освіти першого, третього та четвертого курсів Київського національного лінгвістичного університету. Вибіркова структура дослідження враховує різні етапи професійного становлення (адаптація, оволодіння та реалізація), що дозволяє простежити динаміку розвитку емпатичних здібностей. Використано низку методів дослідження для визначення рівня емпатії, її впливу на ефективність соціальної взаємодії та взаємовідносин у навчальних групах. Отримані результати проаналізовано, інтерпретовано та співвіднесено з теоретичними засадами. На основі емпіричних даних розроблено практичні рекомендації, спрямовані на розвиток емпатії серед здобувачів освіти і викладачів. У роботі запропоновано стратегії вдосконалення психо-емоційного клімату в академічних групах, а також заходи, які сприяють формуванню емпатичних здібностей і покращенню міжособистісних комунікацій. Отримані результати сприяють кращому розумінню ролі емпатії в освітньому процесі та створюють передумови для подальших досліджень цієї тематики. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.title Емпатія як чинник ефективної соціальної взаємодії в академічних групах en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу