Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Психосемантичні засоби сучасної реклами психологічних послуг

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Охотніков, Іван Іванович
dc.date.accessioned 2025-06-06T08:34:37Z
dc.date.available 2025-06-06T08:34:37Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Охотніков І. І. Психосемантичні засоби сучасної реклами психологічних послуг : кваліфікаційна робота бакалавра з психології / І. І. Охотніков ; наук. кер. О. Ф. Бондаренко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 67 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7795
dc.description.abstract Мета дослідження: визначення особливостей використання психосемантичних засобів у рекламі психологічних послуг та здійснення оцінки впливу на сприйняття аудиторії. Предмет дослідження: психосемантичні засоби, які використовуються в сучасній рекламі психологічних послуг. Об’єкт дослідження: рекламні звернення психологічних послуг. Методи дослідження: методи теоретичного дослідження (абстракція та конкретизація, індукція та дедукція, аналіз та синтез, порівняння, класифікація, узагальнення); організаційні методи – методи збору та систематизації інформації про предмет дослідження; емпіричні методи – експериментальні, психодіагностичні методи. У теоретичній частині було досліджено психосемантику як галузь наукових досліджень у контексті рекламних послуг, проаналізовано які психосемантичні засоби використовуються фахівцями задля залучення уваги потенційних споживачів. В емпіричній частині було проведено дослідження 12 рекламних звернень психологічних послуг. У висновку ми отримали наступні результати: використання психосемантичних засобів у рекламі психологічних послуг має вагоме значення для створення початкового рівня довіри й проходження шляху від ліда до клієнта. Психосемантичні засоби можуть викликати різні реакції, проте при правильному їх використанні, ефективність рекламі буде значно вищою. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Київ. нац. лінгв. ун-т en_US
dc.subject marketing strategy en_US
dc.subject communication en_US
dc.subject advertising appeal en_US
dc.subject advertising en_US
dc.subject psychological services en_US
dc.subject psychosemantic means en_US
dc.subject visual component en_US
dc.subject lexical component en_US
dc.subject маркетингова стратегія en_US
dc.subject комунікація en_US
dc.subject рекламне звернення en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject психологічні послуги en_US
dc.subject психосемантичні засоби en_US
dc.subject візуальна складова en_US
dc.subject лексична складова en_US
dc.title Психосемантичні засоби сучасної реклами психологічних послуг en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу