dc.contributor.author |
Перекопайко, Юлія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-23T10:21:33Z |
|
dc.date.available |
2020-11-23T10:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Перекопайко Ю. А. Комунікативно-прагматичні особливості англійськомовних рекламних слоганів та їх відтворення українською мовою (на матеріалі політичної реклами)=Perekopaiko Y. Communicative and pragmatic specifics of English advertising slogans and ways of their rendering in Ukrainian (case study of political advertisement): кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства/ Ю. А. Перекопайко; наук. кер. Пилипенко Р. Є.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 108 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/787 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи постає вивчення комунікативно-прагматичних
особливостей англомовних політичних рекламних текстів та засобів їх
відтворення в україномовних перекладах.
Досягнення мети дослідження передбачає виконання наступних
завдань:
1) дослідити поняття «рекламний слоган» та надати загальну
характеристику рекламного слогану;
2) репрезентувати рекламний слоган як субжанр політичного дискурсу;
3) проаналізувати рекламні слогани в перекладознавчому аспекті;
4) виявити тематичні групи рекламних слоганів у політичному
дискурсі;
5) окреслити когнітивні параметри політичного рекламного слогана;
6) представити створення опозиції «свій / чужий» як засіб маніпуляції в
політичному рекламному слогані;
7) вивчити лексико-семантичні перекладацькі трансформації як засоби
перекладу рекламних слоганів;
8) визначити граматичні перекладацькі трансформації як засоби
перекладу рекламних слоганів;
9) подати лексико-граматичні перекладацькі трансформації як засоби
перекладу рекламних слоганів. |
en_US |
dc.title |
Комунікативно-прагматичні особливості англійськомовних рекламних слоганів та їх відтворення українською мовою (на матеріалі політичної реклами) |
en_US |
dc.title.alternative |
Communicative and pragmatic specifics of English advertising slogans and ways of their rendering in Ukrainian (case study of political advertisement) |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |