Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Nikolaeva, Sofiya Yuriivna | |
dc.contributor.author | Chernysh, Valentyna Vasilivna | |
dc.contributor.author | Diachkova, Yana Olehivna | |
dc.contributor.author | Synekop, Oksana | |
dc.date.accessioned | 2025-07-29T12:41:15Z | |
dc.date.available | 2025-07-29T12:41:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Nikolaeva S. Y. Approaches to development of intercultural communicative competence: status quo and glance at the future / S. Y. Nikolaeva // Theories of pedagogy and the development of philological sciences: collective monograph. - Boston : Primedia eLaunch, 2023. - Рp. 51 - 66 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7881 | |
dc.description.abstract | Ключовими питаннями, розглянутими у цьому розділі монографії є: міжкультурна іншомовна комунікативна компетентність (МІКК), підходи до формування МІКК, філософський рівень, загальнонауковий рівень, конкретно-науковий рівень, складові МІКК, мовні компетентності, мовленнєві компетентності (в аудіюванні, говорінні, читанні, письмі та перекладі), лінгвосоціокультурна компетентність, навчально-стратегічна компетентність, стратегії оволодіння МІКК, особистісно орієнтований підхід, комунікативний підхід, комунікативно-етнографічний, компетентнісний підхід, культурологічний підхід, рефлексивний підхід, рівневий підхід, професійно орієнтований підхід, продуктивний підхід, ситуаційний підхід, міжкультурний підхід, диференційований підхід, контекстний підхід, технологічний підхід, інтегративний підхід, інтегративно-модульний підхід, когнітивний підхід, структурно-функціональний підхід та інші. Крім того, проаналізовано докторські дисертації з галузі знань 01 – Освіта / Педагогіка (011 – освітні, педагогічні науки) з методики навчання іноземних мов і культур з точки зору тематики та використаних підходів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Boston | en_US |
dc.title | Approaches to development of intercultural communicative competence: status quo and glance at the future | en_US |
dc.type | Article | en_US |