Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Король, Тетяна Григорівна | |
dc.date.accessioned | 2025-09-25T12:45:24Z | |
dc.date.available | 2025-09-25T12:45:24Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Король Т. Г. Система контролю сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності в галузі управління та адміністрування (англійська й українська мови) : дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук / Т. Г. Король ; наук. кер С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 620 с. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7919 | |
dc.description.abstract | У дисертації вперше теоретично обґрунтовано й практично розроблено проблему організації контролю сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти. У ході дослідження розглянуто еволюцію контролю в системі вітчизняної й зарубіжної освіти з урахуванням впливу соціальних чинників та факторів технічного прогресу крізь призму його цілей, обʼєктів, засобів та агентів реалізації. Зіставлено вітчизняну типологію видів контролю за етапом його реалізації в освітньому процесі з зарубіжною тріадою формувального, підсумкового й безпосереднього контролю. Розмежовано традиційні й альтернативні засоби контролю, визначено гетероконтроль, взаємоконтроль, самоконтроль і груповий контроль як форми реалізації контролю в студентоцентрованому освітньому середовищі. Проаналізовано представленість загальних тенденцій в контролі до застосування його форм й альтернативних засобів у чинних методиках навчання різних видів перекладу студентів вітчизняних ЗВО. | en_US |
dc.subject | перекладацька компетентність | en_US |
dc.subject | знання | en_US |
dc.subject | уміння | en_US |
dc.subject | ставлення | en_US |
dc.subject | іншомовна комунікативна компетентність | en_US |
dc.subject | лексична й граматична компетентність | en_US |
dc.subject | майбутні філологи | en_US |
dc.subject | студенти | en_US |
dc.subject | контроль | en_US |
dc.subject | гетероконтроль | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | самооцінювання | en_US |
dc.subject | взаємоконтроль | en_US |
dc.subject | взаємооцінювання | en_US |
dc.subject | груповий контроль | en_US |
dc.subject | групове оцінювання | en_US |
dc.subject | засоби контролю | en_US |
dc.subject | тестування | en_US |
dc.subject | цифрові інструменти | en_US |
dc.subject | інформаційно комунікаційні технології | en_US |
dc.subject | переклад | en_US |
dc.subject | усний переклад | en_US |
dc.subject | письмовий переклад | en_US |
dc.subject | галузевий переклад | en_US |
dc.subject | прийняття рішень | en_US |
dc.subject | розв’язання проблем | en_US |
dc.subject | контрольні листи | en_US |
dc.subject | протоколи міркування вголос | en_US |
dc.subject | методологічні підходи | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | рефлексивний підхід | en_US |
dc.subject | тип особистості | en_US |
dc.subject | самовизначення | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | автономія | en_US |
dc.subject | самоосвіта | en_US |
dc.subject | англомовний науково-популярний текст | en_US |
dc.subject | читання | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | рефлексивний звіт | en_US |
dc.subject | рефлексивний опитувальник | en_US |
dc.subject | портфоліо | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | українська мова | en_US |
dc.subject | якість навчання | en_US |
dc.subject | онлайнове навчання | en_US |
dc.subject | українські університети | en_US |
dc.title | Система контролю сформованості у майбутніх філологів перекладацької компетентності в галузі управління та адміністрування (англійська й українська мови) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |