Короткий опис(реферат):
У дисертації вперше теоретично обґрунтовано й практично розроблено
проблему організації контролю сформованості у майбутніх філологів
перекладацької компетентності на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.
У ході дослідження розглянуто еволюцію контролю в системі вітчизняної
й зарубіжної освіти з урахуванням впливу соціальних чинників та факторів
технічного прогресу крізь призму його цілей, обʼєктів, засобів та агентів
реалізації. Зіставлено вітчизняну типологію видів контролю за етапом його
реалізації в освітньому процесі з зарубіжною тріадою формувального,
підсумкового й безпосереднього контролю. Розмежовано традиційні й
альтернативні засоби контролю, визначено гетероконтроль, взаємоконтроль,
самоконтроль і груповий контроль як форми реалізації контролю в
студентоцентрованому освітньому середовищі. Проаналізовано представленість
загальних тенденцій в контролі до застосування його форм й альтернативних
засобів у чинних методиках навчання різних видів перекладу студентів
вітчизняних ЗВО.