dc.contributor.author |
Ільчук, Максим Вячеславович |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-23T11:27:10Z |
|
dc.date.available |
2020-11-23T11:27:10Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ільчук М. В. Лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою= Ilchuk M. Linguistic and Pragmatic features of verbal trademarks in the English language advertising discource and ways of their translation into Ukrainian: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / М. В. Ільчук; наук. кер. Кононець Ю. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 106 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/791 |
|
dc.description.abstract |
Об’єктом дослідження є вербальний товарний знак.
Предметом дослідження є лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі.
Матеріал дослідження становлять приблизно 70 американських рекламних повідомлень, які були виділені методом суцільної вибірки.
Мета дослідження – аналіз способів перекладу текстів американських рекламних повідомлень. |
en_US |
dc.title |
Лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Linguistic and Pragmatic features of verbal trademarks in the English language advertising discource and ways of their translation into Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |