Repository of
Kyiv National Linguistic University

Лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою

Show simple item record

dc.contributor.author Ільчук, Максим Вячеславович
dc.date.accessioned 2020-11-23T11:27:10Z
dc.date.available 2020-11-23T11:27:10Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ільчук М. В. Лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою= Ilchuk M. Linguistic and Pragmatic features of verbal trademarks in the English language advertising discource and ways of their translation into Ukrainian: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / М. В. Ільчук; наук. кер. Кононець Ю. В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 106 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/791
dc.description.abstract Об’єктом дослідження є вербальний товарний знак. Предметом дослідження є лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі. Матеріал дослідження становлять приблизно 70 американських рекламних повідомлень, які були виділені методом суцільної вибірки. Мета дослідження – аналіз способів перекладу текстів американських рекламних повідомлень. en_US
dc.title Лінгвопрагматичні особливості дослідження вербальних товарних знаків в англійськомовному рекламному дискурсі та способи їх відтворення українською мовою en_US
dc.title.alternative Linguistic and Pragmatic features of verbal trademarks in the English language advertising discource and ways of their translation into Ukrainian en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account