Abstract:
Це дослідження зосереджено на розвитку мовної гігієни серед учнів старших класів як невід'ємної частини їхньої мовної культури, етичного спілкування та національної ідентичності. У дослідженні наголошується на тому, що мовну гігієну слід сприймати не як систему заборон чи суворих норм, а як ознаку особистої зрілості, інтелектуальної культури та соціальної відповідальності.
У роботі аналізуються теоретичні основи та сучасні підходи до
концепції лінгвістичної гігієни, її ролі в освітньому процесі та впливу на
комунікативні звички студентів. На основі вивчення педагогічних та лінгвістичних
джерел дослідження підкреслює важливість інтеграції освіти, заснованої на
лінгвістичних нормах та цінностях, де чистота та правильність мовлення пов'язані
з повагою до інших та усвідомленням своєї культурної приналежності.