Abstract:
Одним із провідних завдань сучасної іншомовної освіти є підготовка учнів до
життя в динамічному, глобалізованому світі, де успіх визначається не лише рівнем
сформованості професійної та іншомовної комунікативної компетентності, але й
умінням ефективно спілкуватися і співпрацювати з представниками інших країн,
критично мислити і творчо розв’язувати проблеми, постійно самовдосконалюватися і вчитися впродовж життя. У цьому контексті особливого значення набуває формування ключових компетентностей 21-го століття, які забезпечують готовність і здатність особистості до саморозвитку і саморегуляції, соціальної адаптації та професійної мобільності. У зв’язку з цим мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні, практичній розробці та перевірці методики формування в учнів 7-го класу ключових компетентностей 21-го століття на уроках англійської мови засобами
проєктної технології.