Abstract:
Дослідницька робота визначила особливості, зміст та цілі формування
АЧК в учнів базової школи у процесі СР. В дослідженні було уточнено
структуру АЧК, яка фокусується на вивчальному читанні. Також, було
розглянуто вимоги до текстів та цифрових інструментів для організації
самостійної роботи.
Було розроблено етапи формування компетентності та 8 типів вправ
для учнів 9 класу із текстами, що охоплюють різні типи автентичних текстів.
Запропоновано модель навчання, яка базується на трьох етапах опрацювання
читацького матеріалу та критерії оцінювання.
Проведено пробне навчання із застосуванням розробленої методики та
вправ для учнів 9 класу. У пробному навчанні взяли участь учні 9-А класу
спеціалізованої школи №112 міста Київ. У ході пробного навчання було
перевірено сформованість англійськомовної читацької компетентності в
учнів та надано методичні рекомендації щодо застосувань різних типів
автентичних текстів, онлайн платформ, блогів та додатків для читання
англійською мовою.