Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Сторчак, Ксенія Геннадіївна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-08T10:54:40Z | |
| dc.date.available | 2025-12-08T10:54:40Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Сторчак К. Г. Формування в учнів 5–9 класів англійськомовної компетентності в діалогічному мовленні з використанням технології гейміфікації : кваліфікаційна робота магістра з методики навчання англійської мови / К. Г. Сторчак ; наук. кер. С. Ю. Ніколаєва ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 80 с. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7997 | |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна магістерська робота «Розвиток діалогічних навичок англійської мови в учнів 5–9 класів з використанням технологій гейміфікації» спрямована на дослідження впливу на розвиток комунікативних навичок учнів за допомогою інтерактивних та ігрових методів на уроках англійської мови. Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності гейміфікації у розвитку діалогічних навичок англійської мови у старшокласників. Результати дослідження підтверджують, що використання ігрових видів діяльності значно підвищує мотивацію учнів до вивчення англійської мови, покращує їхні навички взаємодії та сприяє розвитку діалогічної мовної компетентності. Практична цінність роботи полягає у доцільності впровадження запропонованих методичних рекомендацій та ігрових вправ на уроках англійської мови для учнів 5–9 класів. | en_US |
| dc.subject | гейміфікація | en_US |
| dc.subject | англійськомовна компетентність | en_US |
| dc.subject | діалог | en_US |
| dc.subject | gamification | en_US |
| dc.subject | English-speaking competence | en_US |
| dc.subject | dialog | en_US |
| dc.title | Формування в учнів 5–9 класів англійськомовної компетентності в діалогічному мовленні з використанням технології гейміфікації | en_US |
| dc.type | Animation | en_US |