Abstract:
Кваліфікаційна магістерська робота «Розвиток діалогічних навичок англійської
мови в учнів 5–9 класів з використанням технологій гейміфікації» спрямована на
дослідження впливу на розвиток комунікативних навичок учнів за допомогою
інтерактивних та ігрових методів на уроках англійської мови.
Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальна
перевірка ефективності гейміфікації у розвитку діалогічних навичок англійської
мови у старшокласників. Результати дослідження підтверджують, що використання ігрових видів
діяльності значно підвищує мотивацію учнів до вивчення англійської мови,
покращує їхні навички взаємодії та сприяє розвитку діалогічної мовної
компетентності. Практична цінність роботи полягає у доцільності впровадження
запропонованих методичних рекомендацій та ігрових вправ на уроках англійської
мови для учнів 5–9 класів.