Abstract:
У дослідженні проаналізовано сучасні підходи до розвитку іншомовної
комунікації в умовах цифровізації освіти та визначено місце англійськомовної
комунікативної компетентності в системі іншомовної освіти учнів базової школи.
Схарактеризовано психолого-педагогічні особливості підлітків та обґрунтовано
необхідність використання інноваційних цифрових інструментів у навчанні
англійської мови. Здійснено огляд нормативних документів, освітніх програм і
методичних праць, що визначають вимоги до рівня володіння англійською мовою
учнів базової школи.
У роботі визначено структуру та компоненти англійськомовної
комунікативної компетентності дев'ятикласників, уточнено педагогічні умови
формування комунікативних умінь у підлітків, охарактеризовано потенціал
використання застосунку Storywizard.ai у мовній освіті. Розроблено модель
організації навчального процесу та комплекс вправ для розвитку мовленнєвих
умінь із застосуванням цього цифрового ресурсу.
Ефективність запропонованої методики підтверджено шляхом проведення
пробного навчання та аналізу результатів тестування, спостереження й
анкетування учнів. Підготовлено методичні рекомендації для вчителів англійської
мови щодо упровадження цифрових ІІ-інструментів у навчальний процес
відповідно до вимог сучасних освітніх стандартів.