Abstract:
Магістерська робота присвячена дослідженню питання педагогічних засад
репетиторства іноземної мови в сучасних умовах. Для успішного досягнення
поставленої мети, в теоретичному розділі обґрунтовано історичні передумови та
сучасні тенденції розвитку репетиторства іноземних мов, визначено ключові
проблеми, що обговорюються в педагогічній літературі, та сформульовано
сукупність педагогічних умов, необхідних для ефективної індивідуальної роботи.
Аналіз літератури підтвердив, що репетиторство має потенціал підвищення мовної
компетентності за умови дотримання дидактичних, психологічних, організаційних
та матеріально-технічних умов. В практичному розділі розглянуто ключові
організаційно-педагогічні засади репетиторства з іноземних мов у сучасних
умовах. Зокрема, визначено, що ефективність даної форми навчання
забезпечується поєднанням різних методів і технік викладання, використанням
інноваційних цифрових інструментів та індивідуальним підходом. Аналіз практики
мовної школи DEHTO підтвердив, що гнучка організація навчання, інтерактивність
і персоналізація значно підвищують результативність освітнього процесу.
Репетиторство, як форма неформальної освіти, доводить свою актуальність і є
дієвим засобом розвитку іншомовної компетентності у студентів.