Abstract:
Магістерська робота «Формування німецькомовної лексичної
компетентності в учнів 5–6 класів засобами інтерактивного навчання» присвячена
обґрунтуванню та експериментальній перевірці методики розвитку лексичної
компетентності молодших підлітків за допомогою інтерактивних технологій. У
дослідженні підкреслюється зміна підходу до вивчення лексики: від механічного
запам’ятовування до осмисленого, комунікативно зорієнтованого та діяльнісного
формування словникового запасу.
Робота акцентує на актуальності інтерактивних методів у сучасній школі, де
цифровізація та динаміка освітнього середовища потребують активної участі учнів,
співпраці та високого рівня мотивації. Застосування інтерактивних інструментів
(Canva, Padlet, Wordwall, LearningApps, Wayground) сприяло підвищенню
залученості учнів, розвитку комунікативних умінь та формуванню стійкого
інтересу до вивчення німецької мови.