Abstract:
У статті розглянуто компетентнісний підхід, спрямований не лише на навчання, а й
на творчий розвиток майбутнього фахівця та формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутнього перекладача в процесі вивчення іноземної мови з використанням технології едьютейнмент. Розкрито поняття формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні та аудіюванні, у говорінні, у письмі з наведенням прикладів в італійській мові. Доведено, що використання технології едьютейнмент як сучасної технології навчання італійської мови й культури на заняттях з практики усного та писемного мовлення сприяє ефективному формуванню
в студентів – майбутніх перекладачів мовної лінгвосоціокультурної, аудитивної, фонологічної, лексичної та лексино-граматичної комунікативних компетентностей.