Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Куранда, Віталіна Валентинівна | |
| dc.contributor.author | Данилич, Юлія Олексіївна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T17:57:11Z | |
| dc.date.available | 2025-12-10T17:57:11Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Куранда В. В. Сучасні технології навчання італійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів = Modern technologies of teaching the Italian Language: from the experience of forming Linguistic and socio Cultural Competence in Students – future translators / В. В. Куранда, Ю. О. Данилич // Науковий Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - К., 2025. - Вип. 42. - С. 59-69 | en_US |
| dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8012 | |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто компетентнісний підхід, спрямований не лише на навчання, а й на творчий розвиток майбутнього фахівця та формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутнього перекладача в процесі вивчення іноземної мови з використанням технології едьютейнмент. Розкрито поняття формування лінгвосоціокультурної компетентності в читанні та аудіюванні, у говорінні, у письмі з наведенням прикладів в італійській мові. Доведено, що використання технології едьютейнмент як сучасної технології навчання італійської мови й культури на заняттях з практики усного та писемного мовлення сприяє ефективному формуванню в студентів – майбутніх перекладачів мовної лінгвосоціокультурної, аудитивної, фонологічної, лексичної та лексино-граматичної комунікативних компетентностей. | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 42 | |
| dc.subject | лінгвосоціокультурна компетентність | en_US |
| dc.subject | технологія едьютейнмент | en_US |
| dc.subject | соціокультурний компонент | en_US |
| dc.subject | linguistic sociocultural competence | en_US |
| dc.subject | edutainment technologies | en_US |
| dc.subject | sociocultural component | en_US |
| dc.title | Сучасні технології навчання італійської мови: з досвіду формування лінгвосоціокультурної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів | en_US |
| dc.title.alternative | Modern technologies of teaching the Italian Language: from the experience of forming Linguistic and socio Cultural Competence in Students – future translators | en_US |
| dc.type | Article | en_US |