| dc.contributor.author | Мінчак, Галина Богданівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-10T20:47:20Z | |
| dc.date.available | 2025-12-10T20:47:20Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Мінчак Г. Б. Інтегроване заняття з української мови у форматі мовно-пісенного токшоу: інноваційні підходи до формування мовної компетентності здобувачів освіти = An integrated Ukrainian language class in the format of a language and song talk show: innovative approaches to developing students’ language competence / Г. Б. Мінчак // Науковий Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - К., 2025. - Вип. 42. - С. 98-111 | en_US |
| dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8014 | |
| dc.description.abstract | У статті представлено досвід проведення інтегрованого заняття з української мови у формі мовно-пісенного токшоу “В українському ритмі”, реалізованого зі здобувачами філологічного факультету освітніх технологій Київського національного лінгвістичного університету, які навчаються за освітньою програмою “Українська мова і література, англійська мова, зарубіжна література”. Основною метою заходу стало вивчення мовних норм і явищ сучасної української літературної мови на матеріалі українського пісенного простору. Токшоу передбачало інтерактивну форму комунікації: студенти працювали в командах, демонструючи рівень мовної обізнаності, вміння розпізнавати лексико-граматичні й фонетичні явища, знаходити мовні помилки, дешифрувати приховані смисли. Програму заходу вибудувано у вигляді низки конкурсів, кожен із яких мав чітке мовне спрямування, логічну структуру, а також орієнтацію на міждисциплінарні зв’язки. Важливим компонентом заняття стала рефлексія. Підкреслено високий потенціал токшоу як педагогічного інструмента, що сприяє глибшому засвоєнню норм сучасної української мови, активізує комунікативну взаємодію, формує мовне чуття і водночас розвиває емоційний інтелект, креативність, критичне мислення й національну ідентичність молоді. | en_US |
| dc.publisher | Видав. центр КНЛУ | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 42 | |
| dc.subject | токшоу | en_US |
| dc.subject | сучасна українська мова | en_US |
| dc.subject | українська пісня | en_US |
| dc.subject | мовна норма | en_US |
| dc.subject | мовне явище | en_US |
| dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
| dc.subject | talk show | en_US |
| dc.subject | modern Ukrainian language | en_US |
| dc.subject | Ukrainian song | en_US |
| dc.subject | language norms | en_US |
| dc.subject | linguistic phenomena | en_US |
| dc.subject | students | en_US |
| dc.title | Інтегроване заняття з української мови у форматі мовно-пісенного токшоу: інноваційні підходи до формування мовної компетентності здобувачів освіти | en_US |
| dc.title.alternative | An integrated Ukrainian language class in the format of a language and song talk show: innovative approaches to developing students’ language competence | en_US |
| dc.type | Article | en_US |