| dc.contributor.author | Лахтадир, Марія Дмитрівна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-17T15:22:56Z | |
| dc.date.available | 2025-12-17T15:22:56Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Лахтадир М. Д. Корекційно-профілактичні засоби подолання глософобії у здобувачів вищої освіти = Correctional and Preventive Measures for Overcoming Glossophobia in Higher Education Students : кваліфікаційна робота магістра з психології / М. Д. Лахтадир ; наук. кер. І. В. Каряка ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 115 с. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8043 | |
| dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню психологічних механізмів формування глософобії та розробленню корекційно-профілактичних засобів подолання страху публічних виступів у здобувачів вищої освіти. Актуальність теми зумовлена зростанням вимог до комунікативної компетентності студентів та частотою проявів соціальної тривожності, що ускладнює реалізацію академічного й професійного потенціалу молоді. У першому розділі проаналізовано теоретичні засади дослідження глософобії: її психологічну природу, механізми виникнення та вплив на навчальну й професійну діяльність студентів. Узагальнено сучасні наукові підходи до розуміння страху публічного виступу як різновиду соціальної тривожності, зумовленої як індивідуально-особистісними, так і соціально-комунікативними чинниками. У другому розділі представлено організацію та результати емпіричного дослідження особливостей проявів глософобії у здобувачів вищої освіти. Проаналізовано чинники, що сприяють підвищенню рівня страху публічних виступів, зокрема емоційно-особистісні характеристики, досвід взаємодії у навчальному середовищі, специфіку академічних вимог та рівень сформованості комунікативних навичок. У третьому розділі розроблено та описано тренінгову програму, спрямовану на подолання глософобії й формування навичок упевненого публічного виступу. Програма включає когнітивно-поведінкові техніки, дихальні практики, вправи на розвиток саморегуляції, ораторські стратегії та методи поступового занурення у публічні комунікативні ситуації. Обґрунтовано її корекційно-профілактичний потенціал і практичну ефективність для студентів. | en_US |
| dc.subject | глософобія | en_US |
| dc.subject | страх публічного виступу | en_US |
| dc.subject | соціальна тривожність | en_US |
| dc.subject | студенти | en_US |
| dc.subject | корекційні методи | en_US |
| dc.subject | тренінг | en_US |
| dc.subject | комунікативна компетентність | en_US |
| dc.subject | glossophobia | en_US |
| dc.subject | public-speaking anxiety | en_US |
| dc.subject | social anxiety | en_US |
| dc.subject | students | en_US |
| dc.subject | corrective methods | en_US |
| dc.subject | training program | en_US |
| dc.subject | communicative competence | en_US |
| dc.title | Корекційно-профілактичні засоби подолання глософобії у здобувачів вищої освіти | en_US |
| dc.title.alternative | Correctional and Preventive Measures for Overcoming Glossophobia in Higher Education Students | en_US |
| dc.type | Animation | en_US |