Repository of
Kyiv National Linguistic University

Інновації в плануванні продажу туристичного продукту

Show simple item record

dc.contributor.author Хрипонюк, Тарас Олександрович
dc.date.accessioned 2025-12-18T19:59:31Z
dc.date.available 2025-12-18T19:59:31Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Хрипонюк Т. О. Інновації в плануванні продажу туристичного продукту : кваліфікаційна робота магістра / Т. О. Хрипонюк ; наук. кер. В. А. Зінченко ; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2025. - 86 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/8053
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню інноваційних методів стимулювання попиту в діяльності туристичних підприємств у сучасних умовах трансформації туристичного ринку. У роботі розглянуто теоретичні засади формування попиту на туристичні послуги, проаналізовано еволюцію маркетингових підходів у сфері туризму, а також особливості впровадження інноваційних інструментів просування туристичного продукту з урахуванням цифровізації та змін споживчої поведінки. Особливу увагу приділено практичному аналізу діяльності туристичної фірми «Супутник» як одного з підприємств, що має значний історичний досвід роботи на туристичному ринку України. Досліджено організацію стимулювання попиту на підприємстві, використання традиційних та сучасних маркетингових інструментів, зокрема інтернет-маркетингу, соціальних мереж, відео-маркетингу, SEO-оптимізації, контекстної реклами та інших цифрових засобів комунікації з клієнтами. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ефективності інноваційних методів стимулювання попиту на туристичні послуги та розробка практичних рекомендацій щодо їх удосконалення в діяльності туристичного підприємства в умовах високої конкуренції та воєнного стану. en_US
dc.subject стимулювання попиту en_US
dc.subject туристичне підприємство en_US
dc.subject інновації en_US
dc.subject інтернет-маркетинг en_US
dc.subject цифрові технології en_US
dc.subject туристичні послуги en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject воєнний стан en_US
dc.subject туризм України en_US
dc.subject demand stimulation en_US
dc.subject tourism enterprise en_US
dc.subject innovations en_US
dc.subject internet marketing en_US
dc.subject digital technologies en_US
dc.subject tourism services en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject martial law en_US
dc.subject tourism of Ukraine en_US
dc.title Інновації в плануванні продажу туристичного продукту en_US
dc.type Animation en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account