Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Лінгвопрагматичні особливості перекладу рекламних текстів (на матеріалі китайського рекламного дискурсу)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткаченко, Валерія Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-11-30T13:31:15Z
dc.date.available 2020-11-30T13:31:15Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Ткаченко В. В. Лінгвопрагматичні особливості перекладу рекламних текстів (на матеріалі китайського рекламного дискурсу): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Ткаченко; наук. кер. Охріменко М.А.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 112 с. en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/884
dc.description.abstract Мета даної дипломної роботи полягає в аналізі лінгвістичних та прагматичних особливостей перекладу китайських рекламних текстів на українську мову. Для досягнення поставленої мети були сформовані наступні основні завдання: - окреслити та розмежувати поняття «текст» та «дискурс»; - визначити теоретичні засади поняття «рекламний дискурс»; - обґрунтувати проблемне поле лінгвопрагматики; - визначити лінгвістичні прийоми, що використовуються в китайських рекламних текстах; - охарактеризувати візуальні засоби впливу та маніпуляції китайської реклами; - проаналізувати лінгвопрагматичні особливості китайських рекламних текстів en_US
dc.title Лінгвопрагматичні особливості перекладу рекламних текстів (на матеріалі китайського рекламного дискурсу) en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу