dc.contributor.author |
Майданський, Владислав Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T11:37:07Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T11:37:07Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Майданський В. В. Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Вега Груп Маркетинг»): кваліфікаційна робота магістра / В. В. Майданський; наук. кер. Тарасюк М.В.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 87 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/962 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю компанії. Для досягнення мети дослідження слід вирішити наступні наукові завдання: визначення характеру реклами та її значеннядля компанії, знання рекламної політики компанії, дослідження маркетингової діяльності компанії з просування своєї продукції (послуг).Завданням кваліфікаційної роботи магістрає:–розкриття сутності рекламної діяльності підприємства–характеристика процесу управління рекламною діяльністю–оцінка ефективності рекламної діяльності–визначити шляхи вдосконалення кправління рекламною діяльностю підприємства задопомою Інтернет-технології. |
en_US |
dc.title |
Удосконалення організації рекламної діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Вега Груп Маркетинг») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |