Мета роботи полягає у розробці шляхів вдосконалення інноваційного маркетингу та розробки рекомендацій щодо підвищення прибутковості підприємства «ESITSolutionsLLCDBAZaelab».В роботі поставлено та вирішено наступні ...
Мета дослідження–визначити шляхипідвищення економічної ефективності маркетинговоїстратегії ТОВ «НЕСС Груп». Досягнення мети дослідження передбачало розв’язання таких завдань:−з'ясування сутності маркетингової стратегії ...
Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю компанії. Для досягнення мети дослідження слід вирішити наступні ...
Мета роботи полягає у дослідженні удосконалення стратегії просування бренду товару на ринок.Для вирішення поставленої мети були визначені та виконані такі завдання: -Визначено та сформульованопоняття та ...
Мета роботи полягає в обгрунтуванні теоретико-методичних і прикладних засад маркетингової діяльності підприємства та напрямків її вдосконалення.Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:-визначити ...
Мета кваліфікаційноїроботи–дослідити теоретичні аспекти маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та визначити шляхи їх удосконалення на прикладі компанії«Пежо Сітроен Україна».
За ...
Метою роботиє дослідження теоретичних та практичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства«Нессе-Україна» та обгрунтування напрямків щодо його удосконалення.Завдання дослідження.У відповідності до ...
Мета роботи полягає у дослідженні та зрозумінні маркетингової діяльності на підприємстві, що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методівякими вона ...