Abstract:
Мета роботи полягає у розробці шляхів вдосконалення інноваційного маркетингу та розробки рекомендацій щодо підвищення прибутковості підприємства «ESITSolutionsLLCDBAZaelab».В роботі поставлено та вирішено наступні завдання:-визначити поняття інноваційного маркетингу;-дослідити принципи використання інноваційного маркетингу в системі управління підприємством;-розглянути інструменти інноваційного маркетингу та їх еволюцію;-надати загальну системну характеристику підприємства;-дослідити характеристику середовища функціонування підприємства «ESITSolutionsLLCDBAZaelab» та показники його економічної діяльності;-зробити маркетинговий аналіз підприємства «ESITSolutionsLLCDBAZaelab» ;-розглянути розробку моделі «Leadscoring» та «LeadGrading» на підприємстві «ESITSolutionsLLCDBAZaelab» ;-запропонувати етапи впровадження моделі «Leadscoring» та «LeadGrading» як інструмент підняття попиту на підприємстві «ESITSolutionsLLCDBAZaelab» ;-надати аналіз змін на підприємстві після впровадження моделей «Leadscoring» та «LeadGrading».