Мета кваліфікаційноїроботи–дослідити теоретичні аспекти маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та визначити шляхи їх удосконалення на прикладі компанії«Пежо Сітроен Україна».
За ...
Мета роботи полягає у розробці шляхів вдосконалення інноваційного маркетингу та розробки рекомендацій щодо підвищення прибутковості підприємства «ESITSolutionsLLCDBAZaelab».В роботі поставлено та вирішено наступні ...
Мета роботи полягає у дослідженні та зрозумінні маркетингової діяльності на підприємстві, що вона собою являє і яку роль відіграє. Також, визначенню ефективності маркетингової діяльності, методівякими вона ...
Мета роботи полягає у дослідженні удосконалення стратегії просування бренду товару на ринок.Для вирішення поставленої мети були визначені та виконані такі завдання: -Визначено та сформульованопоняття та ...
Метою роботи є теоретичне обґрунтування та розробка науково-методичних рекомендацій щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю компанії. Для досягнення мети дослідження слід вирішити наступні ...
Метою роботиє дослідження теоретичних та практичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства«Нессе-Україна» та обгрунтування напрямків щодо його удосконалення.Завдання дослідження.У відповідності до ...
Мета роботи полягає в обгрунтуванні теоретико-методичних і прикладних засад маркетингової діяльності підприємства та напрямків її вдосконалення.Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:-визначити ...
Мета дослідження–визначити шляхипідвищення економічної ефективності маркетинговоїстратегії ТОВ «НЕСС Груп». Досягнення мети дослідження передбачало розв’язання таких завдань:−з'ясування сутності маркетингової стратегії ...